Thursday, April 21, 2011

Edisi Istimewa;Aku Terima Nikahnya



aku br jer bli buku ni..rupenye buku edisi istimewa ni dh cetakan kedua...pada mulanya aku ingt buku ni utk org yg dh kawen jer..so mlsla nk tgk lbh2 kan..first tink yg aku blh tertarik coz mula2 aku tgk rmai sgt remaja yg baca buku ni, kt ats bas, dalam bas n lain2...terpikir gak aku..menarik sgt ker buku ni?so..kbtln aku lalu kt sebuah kdai buku..siap pamer bsr2 tntg buku ni..aku pun ape lagi..grab jerla, rs cam best jerkan..kbtln ngah cuti sem,jd adela ms utk layan buku ni...skrg aku br bc 4 sub,.ternyata buku ni mmg sgt2 best...muka srt 1st pon dh terkesan kt jiwa hehe...bak kata Fedtri Yahya mengenai buku ni "ringkas tapi mantap, pedas tapi jujur, panas tapi ikhlas dan berapi tapi beralas." ia bukan shj mengenai cinta dlm perkahwinan tetapi juga sesama manusia dan yang penting SERUNGKAI CINTA KEPADA ALLAH...InsyaAllah lps ni aku akn kongsikan bait2 yg memberi ksn kepada ku dan mgkin jgk kpd pembc2 lain..

No comments:

Post a Comment